4/02/2024

Úvod

 Chov koní

Maximální počet informací je prakticky nemožné najít. 
Stále vznikají nové znalosti z oblasti ošetřování, šlechtění a sportovního a pracovního využití.
Na trhu je k dispozici značné množství knih,avšak málokterá se zabývá koňmi od počátku vzniku až do konce.
Spousta encyklopedií nabízí pouze stručný přehled historie,plemen,sportovního využití a jen učebnice by měla obsahovat informace i o krmení, plemenitbě,o psychologii apod.
Jako absolvent zemědělské školy a oboru chovatel a jezdec jsem našla pouze jednu publikací,která mi poskytuje relativně dobře zpracované informace a vzhledem ke skutečnosti,že je málokdy hned po ruce,jsem se rozhodla pomoci.
A tak tento blog bude mít zpracované informace o těchto ušlechtilých společnících.

7 komentářů:

  1. Dobrý nápad na téma blogu, a docela originální

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je super! Vždycky jsem si přála vědět o Chovu koní něco víc, ale nechtěly se mi číst dlouhé knížky, které mi ne vždycky dávaly smysl, takže tohle je pro mě určitě ta nejlepší varianta 😁♡♡♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za povzbuzující komentář. Pokusím se psát jasně a srozumitelné, ne každý zvládá příliš mnoho terminologie

      Vymazat
  3. Skvělé zpracovaný blog 🫶👍
    Dokonce se dozvídám nové a nové informace 😲
    Jednoduše řečeno PERFEKTNÍ 👍

    OdpovědětVymazat

Děkuji čtenářům za zanechání komentáře,je to pro mne odměna za mé úsilí.
Potěší i odběr